Utvidet returrett til 31. januar 2025

A General Theory of Competition

- Resources, Competences, Productivity, Economic Growth

Om A General Theory of Competition

Shelby Hunt draws on economics, management, marketing and sociology to articulate resource-advantage theory. the author proceeds to illustrate how and why his theory may be used to explain and predict economic phenomena.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780761917281
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 320
  • Utgitt:
  • 28. januar 2000
  • Dimensjoner:
  • 152x228x19 mm.
  • Vekt:
  • 570 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av A General Theory of Competition

Shelby Hunt draws on economics, management, marketing and sociology to articulate resource-advantage theory. the author proceeds to illustrate how and why his theory may be used to explain and predict economic phenomena.

Brukervurderinger av A General Theory of Competition



Finn lignende bøker
Boken A General Theory of Competition finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.