Norges billigste bøker
Om Accounting for Marketing

This text shows how management accounting can play a valuable role in the control of marketing activities and highlights thinking in strategic management accounting. It also highlights the possible problems of accounting for marketing, and offers suggestions on how to overcome them.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781861524683
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 192
  • Utgitt:
  • 29. april 1999
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 188x12x243 mm.
  • Vekt:
  • 367 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. mars 2025

Beskrivelse av Accounting for Marketing

This text shows how management accounting can play a valuable role in the control of marketing activities and highlights thinking in strategic management accounting. It also highlights the possible problems of accounting for marketing, and offers suggestions on how to overcome them.

Brukervurderinger av Accounting for Marketing



Finn lignende bøker
Boken Accounting for Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.