Utvidet returrett til 31. januar 2025

Accounting for Tastes

Om Accounting for Tastes

Becker argues that past experiences and social influences form two basic capital stocks, personal and social, and applies these concepts to assessing the effects of advertising, the power of peer pressure, the nature of addiction, and the function of habits.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780674543577
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 292
  • Utgitt:
  • 30. mars 1998
  • Dimensjoner:
  • 151x227x15 mm.
  • Vekt:
  • 349 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Accounting for Tastes

Becker argues that past experiences and social influences form two basic capital stocks, personal and social, and applies these concepts to assessing the effects of advertising, the power of peer pressure, the nature of addiction, and the function of habits.

Brukervurderinger av Accounting for Tastes



Finn lignende bøker
Boken Accounting for Tastes finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.