Utvidet returrett til 31. januar 2025

Adding Value (RLE Marketing)

- Brands and Marketing in Food and Drink

Om Adding Value (RLE Marketing)

An international group of scholars, drawn from the United States, Europe and Australia and from a number of academic disciplines, explores the history of marketing in the food and drink industries, focusing on the meaning of brands, the ways in which they add value and the surrounding business strategies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138793668
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 368
  • Utgitt:
  • 22. august 2014
  • Dimensjoner:
  • 156x234x28 mm.
  • Vekt:
  • 589 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Adding Value (RLE Marketing)

An international group of scholars, drawn from the United States, Europe and Australia and from a number of academic disciplines, explores the history of marketing in the food and drink industries, focusing on the meaning of brands, the ways in which they add value and the surrounding business strategies.

Brukervurderinger av Adding Value (RLE Marketing)



Finn lignende bøker
Boken Adding Value (RLE Marketing) finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.