Norges billigste bøker

Adding Value (RLE Marketing)

- Brands and Marketing in Food and Drink

Om Adding Value (RLE Marketing)

An international group of scholars, drawn from the United States, Europe and Australia and from a number of academic disciplines, explores the history of marketing in the food and drink industries, focusing on the meaning of brands, the ways in which they add value and the surrounding business strategies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138965935
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 368
  • Utgitt:
  • 26. november 2015
  • Dimensjoner:
  • 231x157x24 mm.
  • Vekt:
  • 554 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Adding Value (RLE Marketing)

An international group of scholars, drawn from the United States, Europe and Australia and from a number of academic disciplines, explores the history of marketing in the food and drink industries, focusing on the meaning of brands, the ways in which they add value and the surrounding business strategies.

Brukervurderinger av Adding Value (RLE Marketing)



Finn lignende bøker
Boken Adding Value (RLE Marketing) finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.