Utvidet returrett til 31. januar 2024

Ads, Fads, and Consumer Culture

- Advertising's Impact on American Character and Society

Om Ads, Fads, and Consumer Culture

Ads, Fads, and Consumer Culture-now in its fifth edition-draws on both academic and applied perspectives to offer a lively critique of contemporary advertising and its effects on American society.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781538137819
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 17. august 2020
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 253x178x20 mm.
  • Vekt:
  • 568 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Ads, Fads, and Consumer Culture

Ads, Fads, and Consumer Culture-now in its fifth edition-draws on both academic and applied perspectives to offer a lively critique of contemporary advertising and its effects on American society.

Brukervurderinger av Ads, Fads, and Consumer Culture



Finn lignende bøker
Boken Ads, Fads, and Consumer Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.