Utvidet returrett til 31. januar 2025

Advances in Advertising Research IX

- Power to Consumers

Om Advances in Advertising Research IX

This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer practices in a converging media society. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA).

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783658248666
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 353
  • Utgitt:
  • 25. desember 2018
  • Utgave:
  • 12018
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 481 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Advances in Advertising Research IX

This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer practices in a converging media society. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA).

Brukervurderinger av Advances in Advertising Research IX



Finn lignende bøker
Boken Advances in Advertising Research IX finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.