Norges billigste bøker

Advances in Luxury Brand Management

Om Advances in Luxury Brand Management

Presenting some of the most significant research on the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers tie with luxury, and the unique characteristics of luxury brand management.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319511269
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 28. september 2017
  • Utgave:
  • 12017
  • Dimensjoner:
  • 217x158x23 mm.
  • Vekt:
  • 484 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Advances in Luxury Brand Management

Presenting some of the most significant research on the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers tie with luxury, and the unique characteristics of luxury brand management.

Brukervurderinger av Advances in Luxury Brand Management



Finn lignende bøker
Boken Advances in Luxury Brand Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.