Norges billigste bøker

Advertising

- A Cultural Economy

Om Advertising

Advertising is often used to illustrate popular and academic debates about cultural and economic life. This book reviews cultural and sociological approaches to advertising and, using historical evidence, demonstrates that a rethink of the analysis of advertising is long overdue.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780761942542
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 18 februar 2004
  • Dimensjoner:
  • 156x234x25 mm.
  • Vekt:
  • 480 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11 oktober 2024

Beskrivelse av Advertising

Advertising is often used to illustrate popular and academic debates about cultural and economic life. This book reviews cultural and sociological approaches to advertising and, using historical evidence, demonstrates that a rethink of the analysis of advertising is long overdue.

Brukervurderinger av Advertising



Finn lignende bøker
Boken Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.