Norges billigste bøker

Advertising and Hong Kong Society

Om Advertising and Hong Kong Society

Probes into the role of advertising as a form of social communication in Hong Kong. This perceptive analysis, unlike those on a commercial slant, deals with advertising and the broader legal, cultural, and socio-economic contexts in which it takes place.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789629962647
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 250
  • Utgitt:
  • 1. desember 2005
  • Dimensjoner:
  • 15x23x2 mm.
  • Vekt:
  • 369 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Advertising and Hong Kong Society

Probes into the role of advertising as a form of social communication in Hong Kong. This perceptive analysis, unlike those on a commercial slant, deals with advertising and the broader legal, cultural, and socio-economic contexts in which it takes place.

Brukervurderinger av Advertising and Hong Kong Society



Finn lignende bøker
Boken Advertising and Hong Kong Society finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.