Norges billigste bøker

Advertising and Multilingual Repertoires

- from Linguistic Resources to Patterns of Response

Om Advertising and Multilingual Repertoires

Advertising and Multilingual Repertoires provides an introduction to the linguistic processes involved in advertising discourse and explores the interconnections between advertising and multilingualism from an applied linguistic perspective.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367607487
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 104
  • Utgitt:
  • 30. juni 2020
  • Dimensjoner:
  • 215x137x9 mm.
  • Vekt:
  • 148 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Advertising and Multilingual Repertoires

Advertising and Multilingual Repertoires provides an introduction to the linguistic processes involved in advertising discourse and explores the interconnections between advertising and multilingualism from an applied linguistic perspective.

Brukervurderinger av Advertising and Multilingual Repertoires



Finn lignende bøker
Boken Advertising and Multilingual Repertoires finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.