Utvidet returrett til 31. januar 2025

Advertising and Public Memory

- Social, Cultural and Historical Perspectives on Ghost Signs

Om Advertising and Public Memory

This is the first scholarly collection to examine the social and cultural aspects of the worldwide interest in the faded remains of advertising signage (popularly known as 'ghost signs').

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367873844
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 324
  • Utgitt:
  • 10. desember 2019
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Advertising and Public Memory

This is the first scholarly collection to examine the social and cultural aspects of the worldwide interest in the faded remains of advertising signage (popularly known as 'ghost signs').

Brukervurderinger av Advertising and Public Memory



Finn lignende bøker
Boken Advertising and Public Memory finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.