Utvidet returrett til 31. januar 2025

Advertising Design by Medium

- A Visual and Verbal Approach

Om Advertising Design by Medium

Conceived to give readers the principles and the tools to create successful advertisements in a variety of mediums, this book is a detailed exploration of how visual and verbal elements of design work together to solve a business goal.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032183596
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 242
  • Utgitt:
  • 29. mars 2022
  • Dimensjoner:
  • 278x207x20 mm.
  • Vekt:
  • 678 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Advertising Design by Medium

Conceived to give readers the principles and the tools to create successful advertisements in a variety of mediums, this book is a detailed exploration of how visual and verbal elements of design work together to solve a business goal.

Brukervurderinger av Advertising Design by Medium



Finn lignende bøker
Boken Advertising Design by Medium finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.