Norges billigste bøker

Advertising in the Aging Society

- Understanding Representations, Practitioners, and Consumers in Japan

Om Advertising in the Aging Society

Finally the book explore how both younger and older consumers perceive the representation of older people in advertising as stereotypical and partly negative, and are willing to boycott companies portraying older people negatively.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349592913
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 155
  • Utgitt:
  • 11. februar 2020
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 140x216x0 mm.
  • Vekt:
  • 236 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. august 2025

Beskrivelse av Advertising in the Aging Society

Finally the book explore how both younger and older consumers perceive the representation of older people in advertising as stereotypical and partly negative, and are willing to boycott companies portraying older people negatively.

Brukervurderinger av Advertising in the Aging Society



Finn lignende bøker
Boken Advertising in the Aging Society finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.