Utvidet returrett til 31. januar 2025

Advertising International

- The Privatisation of Public Space

Om Advertising International

A survey of the changes in the advertising industry in the last 20 years including coverage of the emergence of international conglomerates and the diversification of the agencies into public relations and media buying.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415050647
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 17. oktober 1991
  • Dimensjoner:
  • 235x152x15 mm.
  • Vekt:
  • 384 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Advertising International

A survey of the changes in the advertising industry in the last 20 years including coverage of the emergence of international conglomerates and the diversification of the agencies into public relations and media buying.

Brukervurderinger av Advertising International



Finn lignende bøker
Boken Advertising International finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.