Utvidet returrett til 31. januar 2025

Advertising Media Workbook and Sourcebook

Om Advertising Media Workbook and Sourcebook

This combination of workbook and sourcebook combines easy-to-understand explanations of advertising media sources and calculations with real-world examples of source material from advertising and media companies. It is designed for anyone wanting to master the process of advertising media planning.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138380622
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 380
  • Utgitt:
  • 18. september 2018
  • Utgave:
  • 4
  • Dimensjoner:
  • 216x279x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Advertising Media Workbook and Sourcebook

This combination of workbook and sourcebook combines easy-to-understand explanations of advertising media sources and calculations with real-world examples of source material from advertising and media companies. It is designed for anyone wanting to master the process of advertising media planning.

Brukervurderinger av Advertising Media Workbook and Sourcebook



Finn lignende bøker
Boken Advertising Media Workbook and Sourcebook finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.