Utvidet returrett til 31. januar 2025

Advertising Progress

- American Business and the Rise of Consumer Marketing

Om Advertising Progress

Through this story, Laird shows how and why-in the intense competitions for both markets and cultural authority-the creators of advertisements laid claim to "progressand used it to legitimate their places in American business and culture.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781421434179
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 506
  • Utgitt:
  • 11. mars 2020
  • Dimensjoner:
  • 229x150x32 mm.
  • Vekt:
  • 772 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Advertising Progress

Through this story, Laird shows how and why-in the intense competitions for both markets and cultural authority-the creators of advertisements laid claim to "progressand used it to legitimate their places in American business and culture.

Brukervurderinger av Advertising Progress



Finn lignende bøker
Boken Advertising Progress finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.