Utvidet returrett til 31. januar 2025

Advertising, the Media and Globalisation

- A World in Motion

Om Advertising, the Media and Globalisation

This book provides a thorough account of contemporary trends in advertising and media industries. It examines the role of advertising in the globalisation of consumer culture, taking an empirical, region-by-region approach.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415668828
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 168
  • Utgitt:
  • 19. april 2012
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 470 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Advertising, the Media and Globalisation

This book provides a thorough account of contemporary trends in advertising and media industries. It examines the role of advertising in the globalisation of consumer culture, taking an empirical, region-by-region approach.

Brukervurderinger av Advertising, the Media and Globalisation



Finn lignende bøker
Boken Advertising, the Media and Globalisation finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.