Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om African Luxury Branding

Bringing together critical race, queer and decolonial analytical approaches, visual analysis, and multimodal discourse analysis, this book explores the discursive strategies deployed by African luxury brands in an age of cross-platform, intertextual branding.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032129624
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 122
  • Utgitt:
  • 9. oktober 2024
  • Dimensjoner:
  • 138x216x0 mm.
  • Vekt:
  • 240 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av African Luxury Branding

Bringing together critical race, queer and decolonial analytical approaches, visual analysis, and multimodal discourse analysis, this book explores the discursive strategies deployed by African luxury brands in an age of cross-platform, intertextual branding.

Brukervurderinger av African Luxury Branding



Finn lignende bøker
Boken African Luxury Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.