Utvidet returrett til 31. januar 2025

Alternate Reality Games

- Promotion and Participatory Culture

Om Alternate Reality Games

Using textual analysis, interviews with game designers, audience surveys and close analysis of player forum discussion, this book examines the unique nature of the producer/consumer relationship within promotional Alternate Reality Games (ARGs).

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780815386803
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 134
  • Utgitt:
  • 13. august 2019
  • Dimensjoner:
  • 144x223x15 mm.
  • Vekt:
  • 300 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av Alternate Reality Games

Using textual analysis, interviews with game designers, audience surveys and close analysis of player forum discussion, this book examines the unique nature of the producer/consumer relationship within promotional Alternate Reality Games (ARGs).

Brukervurderinger av Alternate Reality Games



Finn lignende bøker
Boken Alternate Reality Games finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.