Norges billigste bøker

An Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Om An Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Recognizing that companies went bust when the market for their products dried up, Levitt set out to learn why. The manifesto he produced aimed to upend conventional wisdom that viewed a company's product as paramount.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781912127337
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 94
  • Utgitt:
  • 4. juli 2017
  • Dimensjoner:
  • 132x198x6 mm.
  • Vekt:
  • 111 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 3. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av An Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Recognizing that companies went bust when the market for their products dried up, Levitt set out to learn why. The manifesto he produced aimed to upend conventional wisdom that viewed a company's product as paramount.

Brukervurderinger av An Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia



Finn lignende bøker
Boken An Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.