Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Analysing Musical Multimedia

A theory of the way in which different media music, words, moving pictures and dance work together to create multimedia. Beginning with a study of the way meaning is mediated in television commercials, and concluding with in-depth readings of Disney's Fantasia, Madonna's video Material Girl and Armide, Goddard's sequence from the film Aria.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780198167372
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 296
  • Utgitt:
  • 21. september 2000
  • Dimensjoner:
  • 137x216x17 mm.
  • Vekt:
  • 390 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 27. november 2024

Beskrivelse av Analysing Musical Multimedia

A theory of the way in which different media music, words, moving pictures and dance work together to create multimedia. Beginning with a study of the way meaning is mediated in television commercials, and concluding with in-depth readings of Disney's Fantasia, Madonna's video Material Girl and Armide, Goddard's sequence from the film Aria.

Brukervurderinger av Analysing Musical Multimedia



Finn lignende bøker
Boken Analysing Musical Multimedia finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.