Norges billigste bøker

Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

Om Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

This edited volume discusses contributions the field of social cognition makes to advertising and consumer psychology--including models of persuasion, the attitude-behavior relation, judgment and inference, cognitive representation, and decision making.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138875951
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 416
  • Utgitt:
  • 7. mai 2015
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 566 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 5. juni 2025

Beskrivelse av Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

This edited volume discusses contributions the field of social cognition makes to advertising and consumer psychology--including models of persuasion, the attitude-behavior relation, judgment and inference, cognitive representation, and decision making.

Brukervurderinger av Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy



Finn lignende bøker
Boken Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.