Utvidet returrett til 31. januar 2025

Atmospheric Turn in Culture and Tourism

Om Atmospheric Turn in Culture and Tourism

Combining ideas of sustainable development, strategic marketing and branding with space design and architecture, this volume offers contemporary perspectives on the development and impact of 'atmospheric quality' in tourism and hospitality service situations. Topics discussed include: silent airports, ambient odours and, co-created atmospheres.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781838670719
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 360
  • Utgitt:
  • 29. november 2019
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 583 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Atmospheric Turn in Culture and Tourism

Combining ideas of sustainable development, strategic marketing and branding with space design and architecture, this volume offers contemporary perspectives on the development and impact of 'atmospheric quality' in tourism and hospitality service situations. Topics discussed include: silent airports, ambient odours and, co-created atmospheres.

Brukervurderinger av Atmospheric Turn in Culture and Tourism



Finn lignende bøker
Boken Atmospheric Turn in Culture and Tourism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.