Utvidet returrett til 31. januar 2025

Audience Economics

- Media Institutions and the Audience Marketplace

Om Audience Economics

Focusing on the electronic media - television, radio, and the Internet - this work provides an integrated framework for understanding the various businesses involved in generating and selling audiences to advertisers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780231126533
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 25. september 2003
  • Dimensjoner:
  • 230x154x13 mm.
  • Vekt:
  • 366 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Audience Economics

Focusing on the electronic media - television, radio, and the Internet - this work provides an integrated framework for understanding the various businesses involved in generating and selling audiences to advertisers.

Brukervurderinger av Audience Economics



Finn lignende bøker

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.