Utvidet returrett til 31. januar 2025

Authorship Analysis in Chinese Social Media Texts

Om Authorship Analysis in Chinese Social Media Texts

This Element explores the sentiment and keyword features in both authorship profiling and authorship attribution in social media texts in the Chinese cultural context. This title is also available as Open Access on Cambridge Core.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781009324250
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 75
  • Utgitt:
  • 31. mars 2024
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av Authorship Analysis in Chinese Social Media Texts

This Element explores the sentiment and keyword features in both authorship profiling and authorship attribution in social media texts in the Chinese cultural context. This title is also available as Open Access on Cambridge Core.

Brukervurderinger av Authorship Analysis in Chinese Social Media Texts



Finn lignende bøker
Boken Authorship Analysis in Chinese Social Media Texts finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.