Norges billigste bøker

Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action

Om Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action

Gilbert A. Churchill appears as the first named author on earlier editions.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780357901847
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 400
  • Utgitt:
  • 25. august 2023
  • Utgave:
  • 00010
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 3. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action

Gilbert A. Churchill appears as the first named author on earlier editions.

Brukervurderinger av Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action



Finn lignende bøker
Boken Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.