Norges billigste bøker

Basic Marketing Research

Om Basic Marketing Research

For undergraduate-level courses in Marketing Research. With a hands-on, do-it-yourself approach, Malhotra offers a contemporary focus on decision making, illustrating the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781292020488
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 676
  • Utgitt:
  • 8. august 2013
  • Utgave:
  • 4
  • Dimensjoner:
  • 214x273x22 mm.
  • Vekt:
  • 1782 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 26. august 2025

Beskrivelse av Basic Marketing Research

For undergraduate-level courses in Marketing Research. With a hands-on, do-it-yourself approach, Malhotra offers a contemporary focus on decision making, illustrating the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions.

Brukervurderinger av Basic Marketing Research



Finn lignende bøker
Boken Basic Marketing Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.