Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Becoming-Social in a Networked Age

This book examines the semiotic effects of protocols and algorithms at work in popular social media systems, bridging philosophical conversations in human-computer interaction (HCI) and information systems (IS) design with contemporary work in critical media, technology and software studies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138719026
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 200
  • Utgitt:
  • 24. januar 2018
  • Dimensjoner:
  • 236x160x18 mm.
  • Vekt:
  • 420 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Becoming-Social in a Networked Age

This book examines the semiotic effects of protocols and algorithms at work in popular social media systems, bridging philosophical conversations in human-computer interaction (HCI) and information systems (IS) design with contemporary work in critical media, technology and software studies.

Brukervurderinger av Becoming-Social in a Networked Age



Finn lignende bøker
Boken Becoming-Social in a Networked Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.