Norges billigste bøker

Beyond Multi-Channel Marketing

- Critical Issues in Dual Marketing

Om Beyond Multi-Channel Marketing

Delving into the rapidly developing field of dual marketing, investigating the strategic alliances, multi-stakeholder perspectives and branding potential it holds, this book promotes the adoption of the multichannel approach which is fundamental to facing the challenges of marketing 4.0.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781838676865
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 17. juni 2020
  • Dimensjoner:
  • 238x159x22 mm.
  • Vekt:
  • 504 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 28. august 2025

Beskrivelse av Beyond Multi-Channel Marketing

Delving into the rapidly developing field of dual marketing, investigating the strategic alliances, multi-stakeholder perspectives and branding potential it holds, this book promotes the adoption of the multichannel approach which is fundamental to facing the challenges of marketing 4.0.

Brukervurderinger av Beyond Multi-Channel Marketing



Finn lignende bøker
Boken Beyond Multi-Channel Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.