Norges billigste bøker

Bottom-Line Call Center Management

Om Bottom-Line Call Center Management

Addresses key skills and techniques in assessing and implementing effective management practices to maximize the human and capital resources at the call center manager's disposal. This work helps call center managers evaluate their status, implement cost-effective changes, and measure results of their changes.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780750676847
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 31. mars 2004
  • Dimensjoner:
  • 153x229x11 mm.
  • Vekt:
  • 308 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 10. september 2025

Beskrivelse av Bottom-Line Call Center Management

Addresses key skills and techniques in assessing and implementing effective management practices to maximize the human and capital resources at the call center manager's disposal. This work helps call center managers evaluate their status, implement cost-effective changes, and measure results of their changes.

Brukervurderinger av Bottom-Line Call Center Management



Finn lignende bøker
Boken Bottom-Line Call Center Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.