Norges billigste bøker

Brand Aesthetics

Om Brand Aesthetics

Explores the growing importance of aesthetic factors in the success of brands and the reluctance of brand managers and academics to deal with these issues. Proposes a series of theoretical and practical managerial instruments which analyse the aesthetic aspects of various brand manifestations.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230336735
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 230
  • Utgitt:
  • 24. juli 2012
  • Dimensjoner:
  • 138x222x19 mm.
  • Vekt:
  • 420 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Brand Aesthetics

Explores the growing importance of aesthetic factors in the success of brands and the reluctance of brand managers and academics to deal with these issues. Proposes a series of theoretical and practical managerial instruments which analyse the aesthetic aspects of various brand manifestations.

Brukervurderinger av Brand Aesthetics



Finn lignende bøker
Boken Brand Aesthetics finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.