Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brand Attachment

- Construct, Consequences and Causes

Om Brand Attachment

Provides a theoretical construct about the factors that underlie strong brand relationships. The authors define the construct of brand attachment and differentiate it from other constructs arguing that brand attachment is critical to outcome variables that underscore the brand's value to the firm.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781601981004
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 52
  • Utgitt:
  • 12. januar 2008
  • Dimensjoner:
  • 235x161x3 mm.
  • Vekt:
  • 98 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 13. desember 2024

Beskrivelse av Brand Attachment

Provides a theoretical construct about the factors that underlie strong brand relationships. The authors define the construct of brand attachment and differentiate it from other constructs arguing that brand attachment is critical to outcome variables that underscore the brand's value to the firm.

Brukervurderinger av Brand Attachment



Finn lignende bøker
Boken Brand Attachment finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.