Norges billigste bøker

Brand Choice

- Revealing Customers' Unconscious-Automatic and Strategic Thinking Processes

Om Brand Choice

Customers use mental short cuts and they get into ruts when making product and brand choices. Brand Choice provides the tools that reveal customers' automatic thoughts and how such thoughts accurately forecast brand choice.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403946416
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 258
  • Utgitt:
  • 23. november 2004
  • Utgave:
  • 2005
  • Dimensjoner:
  • 140x216x15 mm.
  • Vekt:
  • 470 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Brand Choice

Customers use mental short cuts and they get into ruts when making product and brand choices. Brand Choice provides the tools that reveal customers' automatic thoughts and how such thoughts accurately forecast brand choice.

Brukervurderinger av Brand Choice



Finn lignende bøker
Boken Brand Choice finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.