Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brand Gap, The

- Revised Edition

Om Brand Gap, The

Presents a unified theory of brand. This work shows how strategic or creative approach of thinking can unite to produce a "charismatic brand". It also helps you learn: the five essential disciplines of brand-building; how branding is changing the dynamics of competition; the three most powerful questions to ask about any brand; and more.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780321348104
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 1. september 2005
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 203x135x22 mm.
  • Vekt:
  • 232 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 27. november 2024

Beskrivelse av Brand Gap, The

Presents a unified theory of brand. This work shows how strategic or creative approach of thinking can unite to produce a "charismatic brand". It also helps you learn: the five essential disciplines of brand-building; how branding is changing the dynamics of competition; the three most powerful questions to ask about any brand; and more.

Brukervurderinger av Brand Gap, The



Finn lignende bøker
Boken Brand Gap, The finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.