Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brand Love is not Enough

- A Theory of Consumer Brand Relationships in Practice

Om Brand Love is not Enough

This trailblazing book introduces the concept of "brands' attitude", filling the gap in our understanding of consumers' brand purchasing and usage behavior. With real consumer data, examples, and cases, it is a must-read for every serious marketer and branding student.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138039827
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 142
  • Utgitt:
  • 22. mars 2018
  • Dimensjoner:
  • 160x230x9 mm.
  • Vekt:
  • 244 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Brand Love is not Enough

This trailblazing book introduces the concept of "brands' attitude", filling the gap in our understanding of consumers' brand purchasing and usage behavior. With real consumer data, examples, and cases, it is a must-read for every serious marketer and branding student.

Brukervurderinger av Brand Love is not Enough



Finn lignende bøker
Boken Brand Love is not Enough finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.