Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brand Management in a Co-Creation Perspective

Om Brand Management in a Co-Creation Perspective

This book articulates a new theoretical approach to branding, labelled the Communication as Constitutive of Brands (CCB) approach. This approach combines understandings from the CCO (Communication as Constitutive of Organization) perspective with the branding literature.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367504977
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 194
  • Utgitt:
  • 9. januar 2023
  • Dimensjoner:
  • 154x234x17 mm.
  • Vekt:
  • 330 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Brand Management in a Co-Creation Perspective

This book articulates a new theoretical approach to branding, labelled the Communication as Constitutive of Brands (CCB) approach. This approach combines understandings from the CCO (Communication as Constitutive of Organization) perspective with the branding literature.

Brukervurderinger av Brand Management in a Co-Creation Perspective



Finn lignende bøker
Boken Brand Management in a Co-Creation Perspective finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.