Norges billigste bøker

Brand Management

- Mastering Research, Theory and Practice

Om Brand Management

This is a valuable resource for those looking to understand how a brand can be conceptualized and thus managed in all its complexity. Going beyond the "quick fixes" of branding, it offers a comprehensive overview of brand management theories from the last 35 years.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367172589
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 338
  • Utgitt:
  • 20. mai 2020
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 244x174x23 mm.
  • Vekt:
  • 630 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. mai 2025

Beskrivelse av Brand Management

This is a valuable resource for those looking to understand how a brand can be conceptualized and thus managed in all its complexity. Going beyond the "quick fixes" of branding, it offers a comprehensive overview of brand management theories from the last 35 years.

Brukervurderinger av Brand Management



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.