Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brand Management

- Mastering Research, Theory and Practice

Om Brand Management

This is a valuable resource for those looking to understand how a brand can be conceptualized and thus managed in all its complexity. Going beyond the "quick fixes" of branding, it offers a comprehensive overview of brand management theories from the last 35 years.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367172589
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 338
  • Utgitt:
  • 20. mai 2020
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 244x174x23 mm.
  • Vekt:
  • 630 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Brand Management

This is a valuable resource for those looking to understand how a brand can be conceptualized and thus managed in all its complexity. Going beyond the "quick fixes" of branding, it offers a comprehensive overview of brand management theories from the last 35 years.

Brukervurderinger av Brand Management



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.