Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brand Management

- Mastering Research, Theory and Practice

Om Brand Management

This is a valuable resource for those looking to understand how a brand can be conceptualized and thus managed in all its complexity. Going beyond the "quick fixes" of branding, it offers a comprehensive overview of brand management theories from the last 35 years.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367172572
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 338
  • Utgitt:
  • 28. mai 2020
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 252x180x29 mm.
  • Vekt:
  • 750 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Brand Management

This is a valuable resource for those looking to understand how a brand can be conceptualized and thus managed in all its complexity. Going beyond the "quick fixes" of branding, it offers a comprehensive overview of brand management theories from the last 35 years.

Brukervurderinger av Brand Management



Finn lignende bøker
Boken Brand Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.