Utvidet returrett til 31. januar 2025

Branded Content and Entertainment in Advertising

Om Branded Content and Entertainment in Advertising

This volume analyses branded content through a theoretical and empirical study to examine the factors that have led to exponential growth and the adaptation of creative advertising processes in the creation of branded content.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032316420
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 184
  • Utgitt:
  • 28. november 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 350 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles

Beskrivelse av Branded Content and Entertainment in Advertising

This volume analyses branded content through a theoretical and empirical study to examine the factors that have led to exponential growth and the adaptation of creative advertising processes in the creation of branded content.

Brukervurderinger av Branded Content and Entertainment in Advertising



Finn lignende bøker
Boken Branded Content and Entertainment in Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.