Utvidet returrett til 31. januar 2025

Branded Content

- The Fateful Merging of Media and Marketing

Om Branded Content

This is a critical study of the changing relationship between media and marketing communications in the digital age. It examines the growth of content funded by brands, including brands¿ own media, native advertising and the integration of branded content across film, television, journalism and publishing, online, mobile and social media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138190412
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 282
  • Utgitt:
  • 27. august 2021
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 700 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Branded Content

This is a critical study of the changing relationship between media and marketing communications in the digital age. It examines the growth of content funded by brands, including brands¿ own media, native advertising and the integration of branded content across film, television, journalism and publishing, online, mobile and social media.

Brukervurderinger av Branded Content



Finn lignende bøker
Boken Branded Content finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.