Utvidet returrett til 31. januar 2025

Branding the Nation

- The Global Business of National Identity

Om Branding the Nation

What happens to the nation when it is reconceived as a brand? How does nation branding change the terms of politics and culture in a globalized world? Branding the Nation offers a unique critical perspective on the power of brands to affect how we think about space, value and identity.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780199752171
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 3. oktober 2013
  • Dimensjoner:
  • 156x231x16 mm.
  • Vekt:
  • 330 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Branding the Nation

What happens to the nation when it is reconceived as a brand? How does nation branding change the terms of politics and culture in a globalized world? Branding the Nation offers a unique critical perspective on the power of brands to affect how we think about space, value and identity.

Brukervurderinger av Branding the Nation



Finn lignende bøker
Boken Branding the Nation finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.