Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Branding

Branding is possibly the most powerful commercial and cultural force on the planet. Robert Jones discusses the vast variety of brands, and why we still fall for them even as we are becoming more brand-aware. Looking at the philosophy and story behind brands, he considers how they work their magic, and what the future for brands might be.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780198749912
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 160
  • Utgitt:
  • 22. juni 2017
  • Dimensjoner:
  • 174x111x10 mm.
  • Vekt:
  • 144 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Branding

Branding is possibly the most powerful commercial and cultural force on the planet. Robert Jones discusses the vast variety of brands, and why we still fall for them even as we are becoming more brand-aware. Looking at the philosophy and story behind brands, he considers how they work their magic, and what the future for brands might be.

Brukervurderinger av Branding



Finn lignende bøker
Boken Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.