Norges billigste bøker
Om Brands and Branding

The book presents a practical perspective on building brands through social media and using artificial intelligence technologies. Readers will get a clear introductory understanding about the role of consumer behavior and research methods that every brand manager must be familiar with.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032600437
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 296
  • Utgitt:
  • 6. november 2023
  • Dimensjoner:
  • 233x154x22 mm.
  • Vekt:
  • 478 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 31. juli 2025

Beskrivelse av Brands and Branding

The book presents a practical perspective on building brands through social media and using artificial intelligence technologies. Readers will get a clear introductory understanding about the role of consumer behavior and research methods that every brand manager must be familiar with.

Brukervurderinger av Brands and Branding



Finn lignende bøker
Boken Brands and Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.