Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brands and Consumers

Om Brands and Consumers

Brand management is firmly established as a core business and marketing activity, whilst the study of how consumers react to brands is evolving globally. This shortform book provides a premium research overview of these core business topics as a platform for future research and practice.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032443300
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 122
  • Utgitt:
  • 26. august 2024
  • Dimensjoner:
  • 216x138x10 mm.
  • Vekt:
  • 174 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Brands and Consumers

Brand management is firmly established as a core business and marketing activity, whilst the study of how consumers react to brands is evolving globally. This shortform book provides a premium research overview of these core business topics as a platform for future research and practice.

Brukervurderinger av Brands and Consumers



Finn lignende bøker
Boken Brands and Consumers finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.