Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brands

- The Logos of the Global Economy

Om Brands

Celia Lury considers the interrelated dimensions of the brand: as a creator of space, time and community, as a form of intellectual property and as an increasingly important medium of exchange in a global economy.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415251822
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 12. august 2004
  • Dimensjoner:
  • 242x166x18 mm.
  • Vekt:
  • 474 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Brands

Celia Lury considers the interrelated dimensions of the brand: as a creator of space, time and community, as a form of intellectual property and as an increasingly important medium of exchange in a global economy.

Brukervurderinger av Brands



Finn lignende bøker

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.