Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Brands

Marcel Danesi's outstanding introduction provides a clear guide to brands and brand identity, outlining their historical origins and their increasing centrality in contemporary consumer culture.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415279987
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 176
  • Utgitt:
  • 15. mai 2006
  • Dimensjoner:
  • 139x215x10 mm.
  • Vekt:
  • 260 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Brands

Marcel Danesi's outstanding introduction provides a clear guide to brands and brand identity, outlining their historical origins and their increasing centrality in contemporary consumer culture.

Brukervurderinger av Brands



Finn lignende bøker
Boken Brands finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.