Utvidet returrett til 31. januar 2025

Breaking Up America

- Advertisers and the New Media World

Om Breaking Up America

A study of target marketing, this text exposes the advertising industry's strategies for homing in on American consumers. Combining analysis of contemporary practices with an historical perspective, it examines the mid-1970s when mass marketing was dropped in favour of aggressive target marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780226817507
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 15. desember 1998
  • Dimensjoner:
  • 16x23x2 mm.
  • Vekt:
  • 397 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Breaking Up America

A study of target marketing, this text exposes the advertising industry's strategies for homing in on American consumers. Combining analysis of contemporary practices with an historical perspective, it examines the mid-1970s when mass marketing was dropped in favour of aggressive target marketing.

Brukervurderinger av Breaking Up America



Finn lignende bøker
Boken Breaking Up America finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.