Norges billigste bøker

Building Brand Authenticity

- 7 Habits of Iconic Brands

Om Building Brand Authenticity

The projection of authenticity is one of the key pillars of marketing. Research reveals that consumers seek authenticity through the brands they choose. Based on extensive research with consumers and brand managers this book offers seven guiding principles for building brand authenticity.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230580312
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 219
  • Utgitt:
  • 22. oktober 2009
  • Dimensjoner:
  • 164x233x19 mm.
  • Vekt:
  • 518 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Building Brand Authenticity

The projection of authenticity is one of the key pillars of marketing. Research reveals that consumers seek authenticity through the brands they choose. Based on extensive research with consumers and brand managers this book offers seven guiding principles for building brand authenticity.

Brukervurderinger av Building Brand Authenticity



Finn lignende bøker
Boken Building Brand Authenticity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.