Utvidet returrett til 31. januar 2025

Building Brands Directly

- Creating Business Value from Customer Relationships

Om Building Brands Directly

How to create business value by sustaining existing brands and building new brands is the priority of our major business leaders, the managers to whom they entrust their brands and the students who are the brand stewards of the future.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349137732
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 431
  • Utgitt:
  • 1. januar 1996
  • Utgave:
  • 11996
  • Dimensjoner:
  • 155x235x23 mm.
  • Vekt:
  • 674 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Building Brands Directly

How to create business value by sustaining existing brands and building new brands is the priority of our major business leaders, the managers to whom they entrust their brands and the students who are the brand stewards of the future.

Brukervurderinger av Building Brands Directly



Finn lignende bøker
Boken Building Brands Directly finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.